تكنيكي ترين نكات انتخاب لباس براي مراسم عروسي – آرايشگاه عروس آراميس مد


بهترين عروس كارتهران

تكنيكي ترين نكات انتخاب لباس براي مراسم عروسي – آرايشگاه عروس آراميس مد

در اين مقاله آراميس مد به شما دوستان تكنيكي ترين نكات انتخاب لباس براي مراسم عروسي را ارائه مي دهد. وقتي كه شما دعوت نامه اي براي عروسي دريافت مي كنيد بايد تصميم بگيريد كه مي خواهيد چه لباسي را در مراسم بپوشيد. پس اگر به دنبال دريافت بهترين راهنمايي در اين مينه هستيد با آرايشگاه عروس آراميس مد تخصصي ترين سالن زيبايي در غرب تهران محله سعادت آباد همراه شويد.

چگونه كار انتخاب لباس براي مراسم عروسي را انجام دهيم؟

شما مي خواهيد كه خوب به نظر برسيد اما در انتخاب لباس براي مراسم عروسي نبايد زياده روي كنيد. شما مي خواهيد كه با تم عروسي سازگار باشيد. همچنين شما بايد هم از لحاظ جسمي و هم روحي احساس راحتي كنيد. به دنبال راهنما يا سرنخ براي پوشيدن لباس در دعوت نامه ي خود بگرديد. از لباس هاي بيش از اندازه پر كار اجتناب كنيد و مراقب باشيد كه لباستان براي سالن و فصل عروسي مناسب باشد.

بخش اول: همخواني داشتن لباس با محيط و تم مهماني

سالن گريم عروس

سالن گريم عروس

۱-دعوت نامه را با دقت بخوانيد.

بيشتر اوقات دعوت نامه ها اطلاعات دقيقي راجع به نوع لباس و ميزان رسميت مهماني به شما مي دهند. همچنين استايل و طراحي كارت دعوت نيز مي تواند راهنماي مناسبي براي شما باشد. آيا كارت دعوت رنگي و بامزه است يا رسمي و با كلاس؟

  • بررسي دعوتنامه:

همچنين در برخي دعوت نامه ها نكاتي ذكر مي شود، مثلا هنگامي كه مراسم در ساحل و يا زميني كه سنگ و كلوخ دارد برگذار گردد، در دعوت نامه ذكر خواهد شد كه كفش هاي راحت و مناسبي بپوشيد.

  • پيدا كردن وبسايت:

بعضي افراد همچنين از وبسايت استفاده مي كنند تا اطلاعات دقيق تري راجع به مراسم به شما بدهند. به دنبال آدرس وبسايت در دعوت نامه بگرديد و سپس به آن مراجعه كرده و دستورالعمل ها را مطالعه كنيد.

سالن فوق تخصصي آرايش و گريم عروس

سالن فوق تخصصي آرايش و گريم عروس

۲-با تم تعيين شده همراهي كنيد.

هر تمي كه براي عروسي تعيين شده باشد، هنگامي كه شما تصميم به شركت كردن در مراسم را مي گيريد بايد از آن پيروي كنيد تا بتوانيد بخشي از مراسم باشيد. اين روز مخصوص آنهاست و شما تنها بخشي از آن هستيد. هر دستور العمل به خصوصي كه توسط عروس يا داماد مطرح شده است را دنبال كنيد. خواه با رعايت آن دستور العمل مجبور به انتخاب لباس براي مراسم عروسي شويد كه شما را مانند يك ستاره دنباله دار سرگردان كند يا اينكه مجبور به پوشيدن لباس هاوايي بشويد.

نوعروس

نوعروس

۳-احترام به لباس محلي وسنتي.

اگر تم عروسي شامل لباس هاي محلي و سنتي مي باشد، مي توانيد در خانه لباس سنتي تهيه كنيد. فقط مراقب باشيد كه در لباس از آداب و رسوم پيروي كنيد تا ناخواسته باعث تمسخر فرهنگ و سنن ميزبانتان نشويد.

  • لباس رسمي هندوها ساري نام دارد.

شما ممكن است ساري نداشته باشيد و معمولا چنين لباسي نپوشيد، اما مي توانيد رنگ هاي درخشان ساري ها را با جواهراتتان ست كنيد. همچنين مي توانيد از زيورآلات مخصوص هندي نيز استفاده كنيد.

  • عروسي اسكاتلندي:

در عروسي هاي اسكاتلندي ممكن است مردان دامن هاي مخصوص اسكاتلندي بپوشند. مي توانيد با پوشيدن يك كراوات شطرنجي، پشتيباني خود از تم و رعايت آن را نشان دهيد بدون آنكه دامن بپا كنيد.

  • بر روي اين مسائل تمركز كنيد.

به تمامي رسوم و مذاهب احترام بگذاريد. اگر به يك مراسم كاملا كاتوليك مي رويد، ممكن است از شما انتظار برود كه در بخشي از مراسم زانو بزنيد پس كفش ها و لباس هاي راحتي به تن كنيد تا بتوانيد با آنها به راحتي زانو زده و دوباره بايستيد.

ليست سالن هاي عروس

ليست سالن هاي عروس

۴-سالن را در نظر بگيريد.

اگر دستور العمل انتخاب لباس براي مراسم عروسي پوشيدنتان دريافت نكرده ايد، هنوز مي توانيد با توجه به نوع فضاي سالن لباس خود را انتخاب كنيد. اگر با سالن آشنا نيستيد. در....

براي مشاهده ادامه تكنيكي ترين نكات انتخاب لباس براي مراسم عروسي اينجا كليك كنيد.

 

 

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/9879-2/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: